Regulamin sklepu internetowego i newslettera klub.subiektywnieofinansach.pl

§1. Postanowienia wstępne

  1. Regulamin określa warunki umów w zakresie realizacji konsultacji i edukacji postaci
    webinarów online i offline oraz dostarczania produktów i usług cyfrowych, w tym
    Newslettera, w szczególności prawa i obowiązki stron umowy tj. Sprzedawcy i Klienta lub
    Użytkownika newslettera.
  2. Każdy Klient i Użytkownik newslettera jest zobowiązany zapoznać się i zaakceptować warunki
    określone Regulaminem przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą.

§2. Definicje
Użyte w Regulaminie definicje należy rozumieć następująco:

  1. Sprzedawca – – Maciej Samcik Subiektywnie o Finansach, ul. Światowida 49/58, 03-144
    Warszawa, NIP 779-197-63-03
  2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub
    jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do
    czynności prawnych, która korzysta z usług i funkcjonalności Strony internetowej,
    a w szczególności dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu na Stronie internetowej w zakresie
    niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna dokonująca zakupu bezpośrednio
    związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona
    dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
    przez nią działalności gospodarczej (określonego w CEIDG).
  5. Użytkownik – osoba fizyczna dokonująca zapisu na Newsletter, a tym samym zawierająca ze
    Sprzedawcą umowę o jego dostarczanie.
  6. Strona internetowa – serwis internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod
    adresem: www.subiektywnieofinansach.pl
  7. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym
    klub.subiektywnieofinansach.pl
  8. Produkt cyfrowy – dostępne w asortymencie Sprzedawcy treści cyfrowe wytwarzanie i
    dostarczane Klientowi w postaci cyfrowej, zapisane na niematerialnym nośniku (np. ebook w
    formie pliku pdf wysłany drogą elektroniczną; dostęp do kursu online), które stanowią
    przedmiot Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
  9. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca na przechowywanie i dostęp do danych w postaci
    cyfrowej lub inne formy interakcji za pomocą danych cyfrowych (np. usługa konta w Sklepie).
  10. Konsultacje – usługa świadczona przez Sprzedawcę w formie spotkania online lub rozmowy
    telefonicznej.
  11. Newsletter – treści cyfrowe dostarczane do osób, które dokonały zapisu za pomocą
    formularza zapisu zamieszczonego na Stronie internetowej.
  12. Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe
    wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi
    cyfrowej lub w celu korzystania z nich.
  13. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta
  14. Produkty i Usługi do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych
  15. Zamówienia.
  16. Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia,
    w szczególności poprzez dodanie Produktów i Usług do elektronicznego koszyka oraz
    określenie warunków Umowy zawartej na odległość, w tym sposobu dostawy i płatności.
  17. Formularz zapisu – formularz dostępny na Stronie internetowej umożliwiający zawarcie
    umowy o dostarczenie Newslettera.
  18. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta
  19. Konto – konto w Sklepie, które Klient zakłada podczas rejestracji i są w nim gromadzone dane
    podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  20. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia
    i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub
    realizację konsultacji.
  21. Operator płatności – – System płatności Krajowy Integrator Płatności, z siedzibą w Poznaniu,
    przy Pl. Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru
    Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII
    Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, numer NIP
    7773061579 –
  22. Umowa – umowa zawarta na odległość z Klientem w ramach zorganizowanego systemu
    zawierania umów na odległość (Sklep lub Formularz zapisu na Stronie internetowej), bez
    jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej
    liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  23. Regulamin – niniejszy regulamin.

§3. Kontakt ze Sklepem

  1. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w szczególności:
    a. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adresy:
    kontakt@subiektywnieofonasach.pl oraz klub@subiektywnieofinansach.pl
    b. pisemnie na adres: Subiektywnie o Finansach, Maciej Samcik, ul. Światowida 49/58,
    03-144 Warszawa
    c. a także telefonicznie pod numerem: +48 509 701 678 w godz. 10:00-17:00 w dni
    robocze.
  2. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 20 1140 2004 0000 3102 7682 0785

§4. Środowisko cyfrowe Klienta

  1. Do korzystania ze Strony internetowej i Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sprzedawcy oraz składania zamówień i korzystania z Produktów, Usług cyfrowych i Konsultacji niezbędne są:
    • a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet, systemem operacyjnym i przeglądarką internetową, umożliwiające przeglądanie stron internetowych,
    • przeglądarka plików pdf, word, excel,
    • aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail),
    • w przypadku niektórych Produktów cyfrowych oraz usług (np. webinarów na żywo, konsultacji online) może być wymagane zainstalowanie dodatkowego oprogramowania lub skorzystanie z zewnętrznej aplikacji (np. Zoom lub innych aplikacji do webinarów i spotkań online), o czym Sprzedawca poinformuje Klienta przed dokonaniem zakupu, umieszczając tę informację w opisie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej.
  2. Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne, by zapewnić Klientowi bezpieczny dostęp do Strony internetowej i Sklepu oraz korzystanie z Produktów, Usług cyfrowych i Konsultacji), a w szczególności środki uniemożliwiające dostęp i modyfikację danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  3. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  4. Sprzedawcy przysługuje prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu Strony
    internetowej, w tym Sklepu, niezbędnej dla planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji
    serwera oraz oprogramowania. W przypadku planowanej przerwy Klienci zostaną o tym
    wyraźnie powiadomieni na Stronie internetowej.
  5. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
    odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Strony internetowej
    spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością
    ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem używanym przez Klienta.

§5. Newsletter oraz pozostałe nieodpłatne treści i usługi cyfrowe

  1. Sprzedawca za pomocą Strony internetowej i Sklepu dostarcza płatne Produkty cyfrowe oraz
    realizuje Konsultacje, a także nieodpłatne Produkty (treści) cyfrowe i Usługi cyfrowe.
  2. Dostępne są m.in. następujące nieodpłatne Produkty i Usługi cyfrowe:
    a. umożliwienie Klientowi przeglądania treści oraz asortymentu na Stronie internetowej
    i Sklepie oraz korzystania z wyszukiwarki treści (usługa cyfrowa),
    b. utworzenie i prowadzenie Konta w Sklepie (usługa cyfrowa),
    c. dostarczanie Newslettera
  3. W celu otrzymywania Newslettera należy podjąć następujące kroki:
    a. wypełnić formularz zapisu na Newsletter;
    b. wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celu wysyłki Newslettera obejmującego
    marketing bezpośredni produktów i usług cyfrowych Sprzedawcy;
    c. zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptować jego warunki oraz
    dokonać zapisu, klikając przycisk „Zapisz”;
    d. następnie odszukać wiadomość email od Sprzedawcy wysłaną na adres podany w
    formularzu zapisu i kliknąć przycisk potwierdzający zapis na Newsletter.
  4. Umowa o prowadzenie Konta w Sklepie oraz Umowa o dostarczanie Newslettera są
    zawierane na czas nieokreślony i mogą zostać wypowiedziane w każdej chwili ze skutkiem
    natychmiastowym. Umowę o prowadzenie Konta w Sklepie można rozwiązać, usuwając
    Konto po zalogowaniu się do Konta, a Umowę o dostarczanie Newslettera poprzez wypisanie
    się wg instrukcji zawartej w każdym Newsletterze. Każdą z umów Klient może również
    rozwiązać, wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy na adres email lub pisemnie na adres
    podany w §3 Regulaminu.

§6. Odpłatne Produkty cyfrowe i Konsultacje

Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu umożliwia, poprzez złożenie zamówienia zgodnie z §8
Regulaminu, zawarcie umowy o dostarczania treści cyfrowych niezapisanych na materialnym
nośniku (Produkty cyfrowe). To oznacza, że treści te są udostępniane jako pliki elektroniczne
do odtworzenia lub pobrania, w zależności od wybranego przez Klienta Produktu cyfrowego
(np. ebook, webinar, kurs online). Szczegółowe opisy, w tym funkcjonalności Produktów
cyfrowych zawarte są na Stronie internetowej i w Sklepie.

  1. W przypadku Produktów cyfrowych, do których dostęp jest przyznawany na czas
    ograniczony, Sprzedawca spełnia świadczenie, zapewniając Klientowi dostęp do treści
    cyfrowych, przez czas wskazany w opisie Produktu cyfrowego.
  2. Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu umożliwia również zawarcie umowy na
    przeprowadzenie Konsultacji online.
  3. Szczegóły Konsultacji, w tym ich zakres oraz czas trwania, Sprzedawca określa w opisie
    Konsultacji zamieszczonym na Stronie internetowej i Sklepie.
  4. Konsultacje są świadczone w języku polskim.
  5. Konsultacje są realizowane w dni robocze wskazane przez Sprzedawcę przed zawarciem
    umowy z Klientem. Klient może wybrać odpowiadający mu termin za pomocą kalendarza
    udostępnionego na Stronie internetowej.
  6. Nieobecność Klienta lub delegowanego przez niego uczestnika w potwierdzonym terminie
    dostępu do treści cyfrowych lub potwierdzonym terminie Konsultacji nie uprawnia Klienta do
    nieopłacenia Zamówienia ani do zwrotu płatności, jeśli jej wcześniej dokonał. Nie dotyczy to
    sytuacji, gdy Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta,
    skutecznie odstąpił od Umowy lub gdy doszło do skutecznego rozwiązania Umowy.

§7. Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Założenie Konta w Sklepie jest bezpłatne.
  2. W celu założenia Konta w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji
  3. Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu
    rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu
    jakichkolwiek opłat, usunąć Konto, korzystając z funkcjonalności Konta lub poprzez wysłanie
    stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej
    lub pisemnie na adres podany w §3.

§8. Zasady składania Zamówienia

  1. Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę, we wszystkie dni roku.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
  3. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty cyfrowe i Konsultacje znajdujące się w
    asortymencie Sklepu możliwe jest:
    a. po założeniu Konta zgodnie z instrukcją zawartą w §7 Regulaminu
  4. W celu złożenia Zamówienia z rejestracją (założeniem Konta), należy:
    • a. wybrać Produkt cyfrowy lub Konsultacje będące przedmiotem Zamówienia, a
      następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
    • przejść do koszyka i kliknąć „Przejdź do płatności”,
    • przy pierwszym zamówieniu wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane
      odbiorcy Zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Produktu cyfrowego
    • przy kolejnych zamówieniach zalogować się do Sklepu,
    • wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia, wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności, zaakceptować Regulamin, wyrazić zgodę na dostarczenie Produktu cyfrowego i/lub realizację Konsultacji w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy i kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”,
    • dokonać płatności, w wybrany wcześniej sposób.
  1. Płatność on-line dokonywana jest bezpośrednio na stronie Operatora płatności.
  2. Po dokonaniu płatności on-line, Klient zostanie z powrotem przekierowany na Stronę
    internetową.
  3. Z chwilą potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia za pomocą przycisku „Kupuję i
    płacę”, między Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta Umowa
  4. Klient otrzyma, na podany w zamówieniu adres e-mail, potwierdzenie zawarcia umowy,
    potwierdzenie otrzymania zgody Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta na
    dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od
    umowy, a także kopię treści niniejszego Regulaminu.

§9. Ceny oraz oferowane metody dostawy i płatności

  1. Ceny Produktów cyfrowych i Konsultacji są określone w ich opisach dostępnych na Stronie
    internetowej i w Sklepie.
  2. Wszystkie ceny na Stronie internetowej i Sklepie są wyrażone w polskich złotych i są cenami
    brutto.
  3. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy Produkcie cyfrowym lub
    Konsultacjach w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta zgodnie z procedurą
    opisaną w §8 Regulaminu.
  4. Cena za Produkt cyfrowy lub Konsultacje jest całkowitą kwotą do zapłaty przez Klienta a
    Klient jest informowany o niej na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym
    także w chwili wyrażenia woli przystąpienia do Umowy.
  5. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania cen na podstawie
    zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  6. Dostęp do Produktów i nieodpłatnych Usług cyfrowych jest wysyłany Klientowi na
    podany w zamówieniu adres emailowy.
  7. Z dostarczeniem Produktu cyfrowego lub nieodpłatnej Usługi cyfrowej nie wiążą się
    żadne koszty dostawy.
  8. Klient za swoje zamówienie może zapłacić, wybierając jedną z następujących metod
    płatności:
    a. płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
    b. karta debetowa,
    c. karta kredytowa,
    d. przelewy elektroniczne,
    e. płatności mobilne, w tym blik,
  9. Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod płatności za Produkty cyfrowe i
    Konsultacje) znajdują się w Formularzu zamówienia.
  10. Klient zawierając Umowę ze Sprzedawcą, wyraża zgodę na przesyłanie faktur oraz ich korekt drogą elektroniczną na adres email podany w Formularzu zamówienia lub wiadomości email wysłanej do Sprzedawcy.

§10. Termin dostarczenia Produktu cyfrowego lub nieodpłatnej Usługi cyfrowej

  1. Sprzedawca Produkt cyfrowy i/lub nieodpłatną Usługę cyfrową dostarcza Konsumentowi lub
    Przedsiębiorcy na prawach konsumenta niezwłocznie po zawarciu Umowy. W przypadku, gdy
    Produkt cyfrowy i/lub Usługa cyfrowa mają być dostarczone w późniejszym terminie,
    Sprzedawca wyraźnie o tym informuje w opisie Produktu/Usługi cyfrowej na Stronie
    internetowej lub w Sklepie.
  2. Produkt cyfrowy uważa się za dostarczony w chwili, gdy został udostępniony Konsumentowi
    lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta jako załącznik do wiadomości email, którą
    Sprzedawca wysyła Klientowi po zawarciu Umowy lub jako informacja o danych logowania
    się do platformy, z której można pobrać Produkt cyfrowy. Nieodpłatną Usługę cyfrową uważa
    się za dostarczoną w chwili, gdy Klient uzyskał do niej dostęp.

§11. Reklamacja
(Odpowiedzialność za niezgodność świadczenia z umową)

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Konsumentowi i Przedsiębiorcy na prawach
    konsumenta produkt oraz usługę zgodne z umową (tzw. rękojmia konsumencka).
  2. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta stwierdzi niezgodność z
    umową, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje
    roszczenie związane ze stwierdzoną niezgodnością (złożenie reklamacji).
  3. Klient składa reklamację w formie pisemnej lub drogą emailową na adres podany w §3
    Regulaminu.
  4. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, opis, czego dotyczy reklamacja
    oraz żądania z nią związane. W przypadku niekompletnych informacji Sprzedawca wezwie
    Klienta do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od otrzymania wezwania z pouczeniem, że
    nieuzupełnienie braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez
    rozpoznania.
  5. Termin rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę to 14 dni od daty prawidłowo złożonej
    reklamacji do Sprzedawcy.
  6. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w ww. terminie na złożoną prawidłowo reklamację, oznacza
    uznanie reklamacji przez Sprzedającego.
  7. W przypadku, gdy Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta,
    zostaje wyłączona odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub
    prawne rzeczy (na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego).

§12. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient, będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł ze
    Sprzedawcą Umowę na odległość, może odstąpić od Umowy bez podania jakiejkolwiek
    przyczyny w terminie 14 dni. W przypadku Produktów cyfrowych i Konsultacji termin jest
    liczony od dnia zawarcia Umowy.
  2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument/Przedsiębiorca
  3. na prawach konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa
  4. odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi
    w odniesieniu do:
    a. umów o świadczenie usług, za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach
    konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni
    usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach
    konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
    spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i
    przyjął to do wiadomości
    b. umów o dostarczanie treści cyfrowych (Produkty cyfrowe), za które Konsument lub
    Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli
    Sprzedawca rozpoczął spełnianie świadczenia za wyraźną i uprzednią zgodą
    Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został
    poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
    Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, a
    Sprzedawca przekazał mu potwierdzenie zawarcia umowy oraz potwierdzenie
    otrzymania zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących
    utratę prawa odstąpienia od umowy na trwałym nośniku; W celu odstąpienia od
    umowy, która nie obejmuje sytuacji wymienionych w poprzednim punkcie,
    Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien poinformować
    Sprzedawcę o zamiarze odstąpienia od umowy w drodze oświadczenia woli w formie
    pisma wysłanego pocztą elektroniczną lub pocztą na adres podany w §3 Regulaminu.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, nie
    później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu od
    Umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta. Zwrotu płatności
    Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w
    pierwotnej transakcji, chyba że Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie
    zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej
    Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta są zobowiązani zaprzestać
    korzystania z Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej oraz udostępniania ich osobom
    trzecim.

§13. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów konsumenckich

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
    z zawartymi umowami na odległość na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły
    zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. W sytuacji, gdyby podjęte postępowanie mediacyjne nie przyniosło skutku lub strony nie
    zdecydowały się na nie, a Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach
    konsumenta, sądem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z taką
    umową jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  3. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
    i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    • a. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
      o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    • zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
    • skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  4. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej
    ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  5. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania
    reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej
    http://www.uokik.gov.pl

§14. Prawa autorskie

  1. Treści cyfrowe dostępne na Stronie internetowej, a w szczególności materiały wchodzące w
    skład Produktów cyfrowych i Usług cyfrowych, są utworami i są objęte ochroną prawa
    autorskiego, a prawa te przysługują Sprzedawcy lub osobom z nim współpracującym, a które
    udzieliły Sprzedawcy odpowiednich licencji.
  2. Klient może korzystać z zakupionych Produktów cyfrowych oraz innych treści dostępnych na
    Stronie internetowej na zasadzie dozwolonego użytku prywatnego. To oznacza, że Klient oraz
    użytkownicy Strony internetowej mogą z nich korzystać tylko i wyłącznie na własne potrzeby,
    w tym także prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem, że
    nabywca nie jest uprawniony do udostępniania ich osobom trzecim jako własnego produktu
    lub usługi (odpłatnie lub nieodpłatnie).
  3. Klient zainteresowany szerszym wykorzystaniem ww. treści oraz zakupionych Produktów
    lub Usług powinien skontaktować się ze Sprzedawcą i podjąć indywidualne negocjacje.
  4. Nieuprawnione rozpowszechnianie ww. treści skutkować może odpowiedzialnością cywilną
    i karną.

§15. Dane osobowe i pliki Cookies

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały
    opisane w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem
    klub.subiektywnieofinansach.pl

§16. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn,
    tj.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, w zakresie, w jakim te
    zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany obowiązują z
    dniem publikacji nowego regulaminu. Zmiany nie dotyczą umów zawartych przed
    wprowadzeniem zmian w Regulaminie.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
    obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawy Prawa konsumenta,
    Kodeksu cywilnego; Prawa przedsiębiorców; ustawy o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną;, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz ustawy o ochronie
    danych osobowych.
  4. Regulamin ma zastosowanie do umów zawartych od dnia 2023 r.)
facebook instagram pinterest tiktok twitter youtube linkedin star star-empty